شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
با عنوان «محکم بگو «نه»!» برگزار می‌شود

بیست‌و چهارمین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهران

بیست‌وچهارمین جلسه از سلسله ‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «محکم بگو «نه»!» با هدف آموزش «نه» گفتن‌ها و «نه» نگفتن‌های دوره نوجوانی، ۲۳ تا ۳۰ مردادماه در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود.
بیست‌و چهارمین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بیست‌وچهارمین جلسه از سلسله ‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا»  ۲۳ تا ۳۰  مردادماه در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.


این نشست با عنوان «محکم بگو «نه»!» و با محوریت تبعات «نه » گفتن‌ها و «نه» نگفتن‌های دوره نوجوانی پیش‌بینی شده و در این نشست سوالاتی نظیر: «آیا «نه گفتن» مهارت است؟، چرا «نه» گفتن برایت سخت است؟، تبعات «نه» گفتن بیشتر است یا «نه» نگفتن؟، چگونه هنر «نه گفتن» را می‌توان در خود پرورش داد؟، نداشتن مهارت «نه گفتن» خطرناک است؟» با حضور تسهیلگران و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

حضور در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و یا با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.
نظر شما